Over Maximind

Netwerk

Maximind gelooft in ‘netwerken’ als werkwoord. Afhankelijk van de behoefte van opdrachtgevers worden de juiste professionals bij elkaar gebracht (fysiek dan wel virtueel), die samen de juiste mix aan competenties en persoonlijkheden bieden om de klus te klaren.

Het opbouwen van een kwalitatief netwerk kost tijd en energie. Maximind streeft dan ook naar lange termijn samenwerking en werkt frequent samen met de volgende zakelijke partners:

Social Responsibility

5% van de omzet wordt jaarlijks in deze initiatieven geïnvesteerd.

Activiteiten die enorm veel plezier opleveren en een onbetaalbare ‘Return On Investment’ opleveren voor iedereen die erbij betrokken is.

Oprichter Maximind

Marjolein Meijer

10 jaar ervaring in marketingfuncties binnen FMCG, van junior product manager bij Melkunie tot marketing director bij Bacardi.

3 jaar ervaring als interim professional in marketing- en kennismanagement. Klanten o.a. Douwe Egberts, Nutricia en SPSS.

4 jaar business consultant bij Mercuri Urval (assessments, coaching, competentieontwikkeling). Klanten o.a.  Capgemini, Sogeti, Nielsen en Ascom.

Vanaf 2009 oprichter van Maximind. Klanten o.a. Hooghoudt, Heineken, Inspirits, HEMA, Xenos, van Oers United, PowerSlim.

Vanaf 2011 oprichter en partner in samenwerkingsverband recruit4result.

Vanaf 2013 verbonden als Associate Partner aan Kenhardt.

Vanaf 2016 Associate Consultant (Navigator) bij BrainCompass

Marjolein Meijer
Specialisaties
Executive search & selection
Competentieontwikkeling
Marketing(Intelligence)
Mensen in beweging krijgen
Opleiding
Bedrijfskunde, Erasmus Universiteit
Nima C
Co-Active Coaching
Complexe Assessments